čtvrtek 23. června 2011

Do not cry, there's a DIY /Part 1

Byla jsem rozhodnutá,že na DIY se začnu připravovat až v srpnu..Nestalo se tak,protože jsem na internetu zahlédla tuhle krásu,a protože byla velmi jednoduchá na práci,řekla jsem si,že to určitě vyzkouším a rovnou přidám článek:)

Co budete potřebovat:
-kousek novin
-alkohol(vodka,slivovice,hruškovice-cokoli)
-lak na nehty(nějaký světlý)
-průhledný lak












1.


Nejdřív si nalakuju nehty světlým lakem
...
2.

Vystřihnu si z novin článek
...
3.

Ponořím článek do hruškovice
...
4.

Přidržím článek na prstu a sundám
...
5.

Takhle se to obtiskne.(Pokud chcete,aby to bylo silněji vidět,obtiskněte to ještě jednou)
...
6.

Poté přetřete průhledným lakem
...
7.

A výsledek(já to obtiskla na prst 2x,první vrstva není moc vidět)

Vaše názory?
Ještě teď mi smrdí prsty po hruškovici:D
Určitě vyzkoušejte ;))

Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat