neděle 12. června 2011

P.rázdninové P.lány

Začínám si připravovat plány na dovolenou,na kterou jedeme mimochodem za 13 dní a hrozně moc se tam těším..Seznam věcí,který si každý rok píšu měsíc před dovolenou mi stejně těsně před odjezdem mamka zatrhne a půlku věcí v kufru mi vyndá zpátky.Ty věci mi pak na dovolené ani nechybí,protože tam stejně buď chodím v plavkách,nebo v kraťasech s tričkem,popřípadě v šatech..Už si tu dovolenou úplně představuju..Tentokrát s sebou vezmu foťák a budu fotit víc:)

-Včera jsme pekli konečně moje vysněné makronky(vánoční cukroví):DOd Vánoc přemlouvám mamku,abychom si je upekli,ale nějak se mi nevedlo až konečně do teď.Je začátek června a já přemluvila tátu.

V sobotu mi přišla postel,já jela na víkend k tátovi a vzala si s sebou věci na DIY,že budu u táty vyrábět..U babičky jsem se měla zastavit pro staré džíny a jiné věci,které už nám nejsou..Zastavili jsme se tam,máma si jela pro sklenice a já si připravila tašku ke dvěřím,no a samozdřejmě že jsem na ní při odchodu zapoměla.Teď tu mám všechny ty potřeby a máma mi každý den volá,jestli nevím,kde je lepidlo a připínáčky:)):DJasně že to mám všechno já:D

Fotky postele snad přidám zítra,dneska už se musím učit na dějepis,píšeme závěrečnou písemku na zámořské objevy až po Ivana Hrozného:D:)Jo, a na DIY se můžete těšit o prázdninách,někdy v srpnu,kdy budu doma:)Mějte se!

















Každá jinak veliká,ale dobrá:):)


















Náš oběd nakonec:)







1 komentář:

  1. makronky vypadaj krásně..a kam jedeš na dovolenou?

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat