úterý 14. června 2011

Stay in FRANCE

Právě jsem se dozvěděla,že se školou pojedeme příští rok na zájezd do Francie,na 9-10 dní..Moc se těším už teď:Dhlavně cena je překvapivě dosti nízká na tolik dní.V květnu přijedou francouzi k nám a my pak v červnu.
Takže jsem si uvědomila,že jelikož nemám moc v oblibě francouzštinu,budu se jí muset víc učit,objetuju kvůli ní i dovolenou a místo italsky,abych se domluvila v Itálii se budu učit francouzsky.Asi si pomyslíte,že jsem totální blázen,ale já to taky často nedělám.:DTohle je vyjímka a číst si to na pláži místo časáků snad nebude zas tak veliký rozdíl.:D

Moje nová postel je jedním slovem ÚŽASNÁ!Obrovská se třemi šuplíky,dokonce s nočním stolkem,ale nejlepší je,že je dost vysoká,takže super!!(musím přidat fotky)

Ve škole nastává totální chaos,nikdo už nedává pozor a učitelé si mluví s tabulí:DKdybych měla poslat do nějaké výtvarné soutěže,kolik obrázků jsem namalovala za posledních pár dní při těch nudných hodinách,asi by jsem se nedoposílala:D
A ještě jsem vám chtěla říct,že minulý týden jsem byla nakupovat,tentokrát žádná trička apod.Koupila jsem si topovou halenku(květovanou) a taky květované šaty bez ramínek..Jeden námořnický top a k tomu nejúžasnější botky,něco mezi gladiátorkami,zavazujícími boty a boty na klínku:)),a teď si v nich ťapkám každý den do školy a po městě protože s nima je to nejlpeší chůze(tenisky jsou pohodlnější,ale myslela jsem ze všech bot na podpatku,které jsem doteď nosila)Všechno vám snad někdy v blízké době ukážu!
Hezký Den!

1 komentář:

  1. Taky koukám, že ve škole už se jen flákáte. :D My zejtra píšem poslední dva testy a už taky tak nějak končíme. :)
    Kdyby se mi tak dařilo takhle nakupovat. Já poslední dobou shánim jen a jen plavky a pořád mi nějak nic nepadlo do oka. :/ :)

    OdpovědětVymazat