čtvrtek 16. června 2011

HORRIBLE

Tento týden byl opravdu útrapný..A to ještě nevím,co mě čeká zítra.Včera jsem byla zkoušená z matiky,hrůza.Učitel mě ztrapňoval hned jak jsem vyšla z lavice a jakmile jsem něco napsala,zařval to jeho SEDNOUT!!Dobrá,přepsala jsem to..Učitel si oddychnul a zpátky se posadil,protože na mě nemá nervy a musí křičet ve stoje."Rýsovala" jsem dál..Už jsem čekala,až se zase zvedne a začne si na mě vylejvat vztek(v duchu jsem byla ráda,že už neexistujou učitelské tresty a mlácení proutkem přes ruce,protože já už bych asi dostala)Upozornil mě,že jsem zase udělala chybu a já to po uvědomení opět přepsala..Uspokojil se větou,že kdyby u mě prý pořád někdo stál a upozorńoval mě na chyby,že by to se mnou možná šlo..Radost jsem mu ale zase zkazila..A ten:To je přesný trojkař tohle..Jedničkář,ten zvládne všechno sám,všechno si sám vypočítá,dvojkař už je horší a bla bla bla bla...Neposlouchala jsem ho a dál si čmárala něco na tabuli..Po další dlouhé době,kdy jsem tam jen tak stála a nevěděla jak dál,zakončil zkoušení větou:Tak co Rozálie,ty se tu nakrucuješ,jak kdyby se ti chtělo na záchod,záchody jsou vedle..Mělo to být pro něj asi hodně vipný,ale mě to tak nepřipadalo..Celou hodinu jsem na něj dělal ksichty a úškleby..Hold si letos opět budeš muset vystačit s trojkou.Super:(Nakonec za mnou za hodinou přišel,já seděla na stole a on mě zatáhl za košili a spustil:Víš kolik je 1/3 z 1/5??Jasně jsem kroutila ramenama,že nevim,protože jsem od něj chtěla už konečně klid!!Pane učiteli,dejte mi pokoj,já chci 3..

Za to mě fakt naštval.Řekla jsem si,že pátek bude lepší.Ale zdaleka nebyl.Jediné,co mě potěšilo je,že mám z testu fyziky 1:)
Taky jsem dostala od učitelky na flétnu štos not s větou:Začínej se postupně připravovat na orchestr..Nechci tam chodit,prostě NE!

A ještě jedna malá radost.Mám tady konečně fotky s novou postelí:)To oblečení zatím plánuju,ale jak vidíte,rozepsala jsem se vám tu dost,tak chápete,že na to nemám vůbec náladu




Pro porovnání-moje a sestry postel

Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat