neděle 5. června 2011

DIY creations-příprava

Přemýšlela jsem o nějaké změně článků,ne zas až takových:)Napadlo mě,že určitě každý z nás rád vytváří DIY výtvory.Tak bych udělala rubriku DIY,kam bych dávala tyto výtvory,které jsem včera hledala na internetu a úspěšně jsem narazila hned na 16 výtvorů,pár z nich se chystám vyrobit a ukázat vám je:)

-Včera jsme slavili u babičky bratránkovy narozeniny,které má na den dětí..:)Ugrilovali jsme si maso a německé párky,které jsou nejlepší.Potom si bratránek umanul,že chce i ohňostroj,tak byl i ohňostroj:)
Krásně prožitý den♥!

-Minutu co minutu,den co den čekám na příchod toho laku,který jsem vyhrála v giveaway..Ještě celý týden tomu nemůžu uvěřit,že mám taky někdy konečně štěstí na tyhle soutěže:))

-Teď půjdu ven,protože u nás je krásně!!

2 komentáře:

  1. Noo diy články věci miluju:) tak se stávám čtenářem a budu se na ně těšit:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com/ koukni;) a měj se:)

    OdpovědětVymazat
  2. těším se na DIY články:) follow

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat