sobota 2. července 2011

relaxed town Caorle or HOLIDAYS IN ITALY /Part I.

Možná jsem se vám zapoměla zmínit,že jsem minulý týden v sobotu odjela na dovolenou do Itálie lépe řečeno do městečka Caorle s babičkou a dědou.Moji prarodiče si tohle město oblíbili už minulý rok,kdy se tam jeli jen podívat(bydleli jinde).Letos nás vzali s sebou.Bydleli jsme v novém moderním apartmánu pro 5 lidí,protože jsem  jela já,sestra,sestřenice a babi s dědou.U něho nádherně velký bazén s chladivou,někdy studenou vodou.Každý den vstávání v 9 ráno a nezbytná snídaně na velikém balkoně..Ach,tam se snídá nejlíp!Lituji toho,že u nás doma žádný nemáme.Poledne jsme většinou trávili u moře.Bylo překvapivě čisté:D
My se sestřenkou vydržíme v moři vždycky nejdýl,klidně celý den..Potápení se a schazování do vody z lehátka,bylo další zpříjemnění dne až na ty osolený vlasy,které jsem měla vždycky když jsem vylezla,ale s tím jsem samozdřejmě počítala:)Na opalování nebyl jaksi čas,protože hned druhý den jsem se natolik spálila,že za to ještě teď nesu následky..Takže mám nohy bílé jako sejra:(Vzala jsem si s sebou 3 knížky na povinnou četbu,ani jednu z nich jsem nečetla:DNebyl čas ani nálada.U pláže jsme chodili do oblíbené kavárničky kde si dávali skvělou zmrzlinu,tekutou jako jogurt a strašně dobrou!Poslední chvíle vody jsme si užily v bazénu,kde jsem se konečně naučila dělat rovnou stojku ve vodě!Hurá:D
Nechci se tu nějak dlouho rozepisovat,ještě chci přidat fotky a tohle není určitě jediný článek,který píšu o dovolené.


Velký bazén..Nevešel se mi do objektivu:D

Naše rezidence.

Nejpohodlnější žabky na světě!-->Roxy

2 komentáře:

  1. Itálie je krásná! :)
    S tou snídaní si mi připomněla, jak já jsem u moře vždycky skoro vůbec nejedla. Jakmile je nějaký větší vedro, tak mi stačí k přežití zmrzliny.. :D

    A líbí se mi tvoje žabky. :))

    OdpovědětVymazat
  2. To máš pravdu,teploty jsou tam tak akorát.
    Já tam jedla hodně:D Ikdyž hlavním jídlem jsou v itálii pizzy a zmrzliny,ani jedno z toho nemám moc ráda..Zmrzku ještě jo,ale pizzu moc nemusím..A taky jsme víc chodili na drinky než na jídlo:)

    OdpovědětVymazat