čtvrtek 28. července 2011

Tábor Lískovec

Po dlouhé době jsem se tu zase ukázala.Jelikož hned,jak jsme přijeli z dovolené,jsme si museli sbalit hned na další rodinný výlet,nebylo možné se sem dostat.Ani hned po výletě,další den jsem odjížděla pryč od rodičů,oddychnout si:D,poznat nové lidi a vyrazit za zábavou,přímo na tábor.Těch 14 s nima,byl nezapomenutelný zážitek,příští rok jedu znova:)Bydleli jsme v podsadách(stany) v přírodě blízko lesa..Do té doby jsme byla zvyklá jezdit na tábory s chatkami,normálním záchodem a sprchama.Ikdyž letos jsme místo chatek spali ve stanech,kdy nás každý okamžik otravovali brouci,pavouci a jiný příhodný hmyz,čistili si zuby v korytu,myli se v děsně ledové vodě a místo záchodů měli kadibudky,byl to větší zážitek než tam..
Sice jsme hodně dbali na to,aby jsme byli co nejčistší,teda aspoň já:D,po tom tejdnu už vám to bylo tak nějak jedno..Na ty kadibudky jsem si zvykla,po 14 dnech,kdy jsem přijela domů jsem po sobě málem zapoměla spláchnout:P:D
Hlavně ráno jsme měli překrásný výhled na rozhlednu Čerchov a na kopec Herštejn.Celkem měli 3 táboráky..Ty mám ze všeho nejraději,hlavně to zpívání po večerech..Každý den o odpoledním klidu hráli nenápadně flašku v týpí a v noci zase hlídkovali 3 hodiny..My jsme vždycky dostávali tu nejhorší v noci.Měli jsme tu skvělý lid,vedoucí,instruktory,děti..A to je na tom to nejlepší..
Proto mám ty tábory tak ráda:))

Nezapomeňte,že pro vás v srpnu pořádám tu rubriku s DIY,tak si to nenechte ujít;)

Žádné komentáře:

Okomentovat