úterý 17. května 2011

Slavná čtyřka

Tak jsem konečně vyzkoušela nový čoko lak:DLépe řečeno hnědý:)Zaznělo tu několik komentářů s vyznáním lásky čokoládě:D LIDI,JSEM S VAMI!:)To,co jsem vám chtěla napsat už dlouho je,že budu mít novou postel!!Už jsem jí měla dlouho,takže i já si někdy zasloužím relaxaci:DV pátek jsme byli v Kiku,kouknout se na postel,ale nakonec jsme si odnesli jen římskou roletu,můj obraz s new Yorkem(ve fotkách),bloček:D,formičky na pečení a sadu princeznovských talířků a hrnečků pro sestřenku k narozeninám::)

O té němčině ze včerejška si netroufám ani psát.Dopadlo to nakonec za 4:DJá prostě říkala,že jsem to totálně...:))No nic,napravuji to čtením mé bible(časáku):DNěmčina tam není,ale je to mnohem zábavnější!!
















3 komentáře:

  1. Joo..taky plánuju si koupit hnědý lak :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře :D dám na tebe..a nejen na tebe.. jsem koukala a hodně lidí už hnědý lak má, tak uvidíme :D..joo..to já jsem to tam myslím už taky tak nějak vykoupila :D joo..o něm jsem už někde slyšela :D já chci zkusit ten praskající :) heh...neřekla bych..ale jinou fotku od té doby už radši nemám :D ale děkuju :*

    OdpovědětVymazat
  3. skvelý obraz!!!!:)a tie nechty majú naozaj super farbu!!mňam čokoláda:D

    OdpovědětVymazat