středa 11. května 2011

Nail Polish a hodnocení

Dneska tu mám pro vás takovou specialitu:)
Ochotně jsem pro vás nafotila mé laky na nehty a jiné vychytávky a budu se tu snažit je ohodnotit.
Jelikož mám úplně vybytý foťák,ještě od minula jsem nebyla schopna ho nabýt,moc fotek jsme s tim nenafotila,proto je jen jedna a dvě jako prémium:)
Hodnotím stupnicí 1-nejhorší-10-nejlepší

1.Fialový lak na nehty SHE s perlovým efektem
Tento lak moc nepoužívám,protože je hodně výrazný a tato barva není zrovna pro mě.
Dostala jsem ho od kámošky..Hodnocení:6
2.Rudý lak na nehty Astor 60 sec.
Lak používám většinou na drobné detaily na nehtech(můžete vidět v prémiových fotkách jako kytičky)
Jinak mít rudé nehty mě zatím moc neláká,každopádně má plno výhod,např.schne za 60 sekund,má dobrý štěteček a dobře se natírá..Asi jsem zapoměla zmínit,že má opět perleťový odlesk.  Hodnocení:8
3.Lak na nehty CP Trendies-Tmavě fialový odstín
Tenhle je zase od kámošky,tentokrát k Vánocům,je až z USA a zase fialový:)Ona tu fialovou prostě žere,narozdíl ode mě.Já zrovna takové tmavé barvy nemusím,každopádně ho používám též na detaily nebo linky..Jinak nemám problém:)Hodnocení:7
4.ESSENCE multi dimension-pastelově fialová barva
Opět fialová,ale tuhle jsem si vybírala tentokrát já.Tahle už je mnohem lepší,akorát ji někdy smíchám s bílou,aby nebyla tak výrazná.Dobře se nanáší,to prostě všechny laky od Essence:) Hodnocení:7
5.ESSENCE nail art glitter opper-průhledný s glitry
Tenhle je u mě hodně oblíbený,používám ho,když nevím,jaký lak si mám vzít k různému oblečení..Vyřeším to tímhle,hodí se ke všemu..Třpytky se neodlepují a na mých nehtrech vydrží dlouho.  Hodnocení:10
6.ESSENCE nail art CRACKING-podkladový lak praskacího laku
Docela nevýrazný lak,ale zase se mi ke všemu hodí.Je se třpytkami a má takovou hnědvou barvu..Dobře se nanáší a štěteček opět skvělý! Hodnocení:9
7.ESSENCE matt coat-zmatňující lak
Tak ten jsem si opravdu zamilovala..Nanáší se strašně dobře,to však není to nejlepší..Uschne pořádně za necelých 20 sekund a krásně vám zmatní lak. Hodnocení:10
8.ESSENCE nail art CRACKING-lak na nehty s praskacím efektem
Praskací lak jsem chtěla vyzkoušet hned jak se začal objevovat na blozích..Šťastnou náhodou jsem na něja narazila v drogérii Rosmann a hned jsem to musela vyzkoušet..Má bílou barvu,v dostání ještě v černé,praská docela málo,ale mě to stačí.Každopádně je škoda,že je jen v dostání v těchto barvách,protože podkladový lak pak není skoro vidět.  Hodnotím:7
9.ESSENCE nail&go-blankytně modrá
Číslo laku je 53 a jmenuje se You belong to me.Ten jsem si též strašně oblíbila,nosím ho skoro pořád,krásná barva,po nanesení matt coat je ještě hezčí ♥:)  Hodnocení:10
10.ESSENCE nail&go-korálová
Číslo laku 22,název What do u think.Koupila jsem si ho dneska,hned jsem vyzkoušela:)(viz.fotky),docela se mi líbí,ale na modrou nemá:))Oba dva laky,modrá i korálová mají dobré štětečky,schnou trošku dýl,ale nevadí:) Hodnocení:9
11.ISANA-odlakovač
Ten jsem nějakou chvíli používala,pak jsem zjistila,že je s acetonem:DŠkodí na nehty,takže nedoporučuju. Hodnocení:3
12.ESSENCE-odlakovač na nehty
Odlakovač fialové barvy bez acetonu!Narazila jsem na něj v drogérii za 40 Kč,opět od essence..Skvělá značka..navíc po odlakování voní! Hodnocení:10
13.ESSENCE-Sada-Tiskátko,šablona a stěrka nail art
Po tom už taky dlouho toužím a dneska jsem ho našla v drogérce..Je to skvělý,příště ukážu! Hodnocení:10

Příště přidám ještě jednotlivé fotky laků aby byly vidět:)

Prémiové fotky:


 

3 komentáře: