pátek 6. května 2011

Elle est mon âme

Ahoj,
zase jsem se tu dlouho neukázala,připravovala jsem si,co sem mám dát..
Ty fotky sem chci dát už strašně dlouho,ale nejsem jako polovina bloggerek,které mají vždy foťák při ruce a fotí a fotí:DS vkládáním fotek do PC je to to samé..O víkendu jedu k babičce,musím se přinutit vzít si ten foťák a rovnou vám sem pak dám i "umělecký"fotky:D

Ty prázdniny mě nehorázně lákají přestávat myslet na školu:DZačínám lenošit a v duchu si představuju pláž a moře..Strašně se na ně těším,bohužel moje výsledky ve škole už asi nějak nespravím,to bych se musela denně přemlouvat..Ale i přes to se snažím,aby to na vízu nebylo nejhorší:P

Začíná mě docela bavit francouzština,kterou se učím půl roku,ale s tou učitelkou je vždycky na hodině nuda..
Pořád zpíváme nějaký písničky,které ani nemají rytmus,ale tuhle písničku jsme začali zpívat ve středu a já jí prostě miluju:D

http://www.youtube.com/watch?v=d3-MRcxsZWc

PS:Omlouvám se,že jsem sem to video nedala rovnou,ale nějak mi to blbne:(

Žádné komentáře:

Okomentovat