pondělí 16. května 2011

Čokoláda

Mám nejhorší obavy z toho,že červen asi těžko přežiju..Od začátku května si namlouvám,že to musím vydržet do konce června a pak budeme mít konečně prázdniny..Na otázku,jestli by se dal v tomto roce přeskočit červen mi asi těžko někdo odpoví:DAno,čekají nás zase totiž další pololetky,písemky na flétně postupovky,koncem května vystoupení se sborem až na konci republiky a při pomyšlení bych se šla nejradši zahrabat:DTakové řeči mi asi nepomůžou,takže rovnou k dnešku..Psali jsme 2 prověrky z matiky a něminy..
Nejdřív jsem myslela,že písmeka z němčiny bude v poho a v matice hrůza,ale jaksi se to obrátilo,v matice jsem věděla všechno a na němině jsem to jak se říká po***** na plný čáře:D
Potom jsem šla pro uklidnění do Rossmanu,kde jsem čapla čokoládový lak na nehty a aby té hnědé nebylo málo,společnost mu dělala Milka..MM:D

Tak já zase jdu..Čeká mě zkouška se sborem a pak vystoupení!:)



6 komentářů:

  1. jé díky:)konečně někdo kdo mi řekl jaké jsou dobré:)No tak doufám že nepůjdu do stejného rossmana jako ty!:D Kam chodíš?:) Jinak máš pěkný bloček a taky nesnáším toto období kdy jsou pořád písemky a tak!:/ Naštěstí teď máme maturity a my nižší ročníky se tak neučíme, protože jsou učitelé tam:D:))jediná výhoda maturity:D uvidím co budu říkat až ji budu muset dělat já:D:))

    OdpovědětVymazat
  2. ále..to zvládneš...taky přežívám :D...ale do prázdnin to doufám uběhne..a pak konečně vypnout :D...jo..na čokoládě já jsem totálně závislá! :D

    OdpovědětVymazat
  3. juu..super sovičkovej dizajn a tráva.p
    áále..to zvládneš..počkej na střední a výš:D to teprv začne:D..to sewm tě asi moc neuklidnila,,že
    milka je nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  4. ahá..tAK NA gymplu-...promin) v tom pripade si chytra jelikoz ses na gympl dostala uz ted takze vsechno zmáknes!,)

    OdpovědětVymazat
  5. Ale jo..přežiješ to určitě! musíš! :D jojo...taky taky...když jí je moc..tak k ní dokážu mít i odpor, jo a zásoby si taky dělám :D..ale hlavně kvůli mámě...tvrdí mi že jsem tlustá :D takže mi čokoládu zakazuje :D

    OdpovědětVymazat