pátek 6. května 2011

PART:I. ZOO Plzeň

Tak konečně jsme se přinutila vzít foťák do ruky a:
za 1,Nafotit nové fotky ty umělecké v uvozovkách:D
za 2,vložit do PC fotky z minulé návštěvy ZOO
Je to k údivu,jak jsou ty zvířata fotogenická:)Já jsme si oblíbila sysla,který nám pózoval za sklem:D(fotka pod článkem)
Můj foťák pomalu umírá,dochází mu baterie,ale i tak jsme stihla nafotit pár fotek u babičky a dědy na zahradě:)
Tak tady jsou:

1.ZOO
  
Nevím sice,co je tohle zač,ale ta rádoby liška se mi líbí ;-)


































3. a 4. fotka-Japonská zahrada,tam jsem chodila strašně moc ráda jako malá


























Oblíbenec:D

Miluju zebry..Kochám se jejími pruhy a jsem opravdu přesvědčená,že zebra je bílá a má pruhy má černé:D

Tenhle mi dal zabrat:DNež jsem ho vyfotila,ale fotka snad stojí za to!











Fotky ze zahrady přidám zítra,musím uznat,že jich není zrovna nejmíň;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat