středa 18. května 2011

Princeznička na bále,ztratila korále...

Rozpis o dnešním dni v pár bodech:

-Už 3.dnem nemůžu pořádně spát
-Dostala jsem rýmu(slabou)
-Z matiky jsem nakonec dostala 2!:)Super
-Našla strašně krásnou tašku ve sportu u nás ve městě!
-Za tři dny mají sestřenky narozeniny
-V pátek budu muset kvůli narozeninám dělat:Jahodový koktejl,jahody v čokoládě a domácí brumíky:))
-Narozeniny budou slavit v koulárně na bowlingu!
-Za týden mi přijde nová postel
-Z francouzštiny jsme psali písemku,pár chyb tam bylo..
-A taky z biologie..Zastihli jsme učitelku na obědě a prý:HRŮZA!:D
-Hrála by si nejraději celý den se svou skoro roční sestřenkou..Takhle,ty sestřenky jsou dvě,jedné je 8 a druhé bude v sobotu rok!!Slaví to obě dohromady:)
-snaží se vytáhnout 3 z matiky na vysvědčení na 2:)

Mějte se pěkně!:))



3 komentáře:

  1. Jé, novou postel já bych taky ráda. Bohužel si nejspíš budu muset počkat do Vánoc. :)
    Malý děti jsou fajn, dřív jsem je sice zrovna nemilovala, ale od tý doby, co má kamarádka malinkou neteř, tak se jí nemůžu nabažit..:))

    OdpovědětVymazat
  2. Domácí brumíci, to zní skvěle :))
    Jinak krásný blog!

    http://mylittleflyingworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat