pátek 30. listopadu 2012

Wishlist 2012

Hi.
Jsem teď nemocná a to jsem vždycky,když se v naší škole děje nějaká neobvyklá událost. :D
O čem mluvím? Přednáška o AIDS! :D Ani moc nemusím vysvětlovat,o co tam šlo,a jaký pěkný dáreček si spolužáci odnášeli :3 :'D Zatímco oni se oni takhle bavili,já vylepšila vzhled blogu,jestli jste si všimli(:D) a vyráběla wishlist Ježíškovi!
























1.Tangle Teezer
Moje sestřenka ho má,a můžu ho všem jen doporučit!
I co čtu recenze,samá chvála :)Pro ty,kdo by nevěděli,
o jaký hřeben jde- http://tangleteezer.salonpro.cz/ .

2.Šaty na taneční
Potřebuju nové šaty do společnosti.Přesně tyhle seženete zde .

3.Kabelka
Jakákoliv,hnědá,spíš kožená.

4.Lodičky

5. Parka
Letos si k ní moje oči konečně našly cestu.

6.Vesta s kovovými cvočky
Takovou hledám už hodně dlouho.

7.Balzám na rty NARS

8.Doplňky

9.Laky na nehty NARS

10.Vans boty
Ikdyž začíná zima,musím je mít :D

11.Skinny jeans
Hrozně jsem si teď zamilovala vínovou barvu :3

12.Galaxy leggins
Takové ty,co mě nikdy neomrzí.

13.Top

14.Plátěná taška s foťákem
Ani jsem jí neměla v plánu psát do wishlistu,kdyby mi v Polyvore nepadla do oka :D
Najdete tady .

15.Peněženka
A poslední kousek celého wishlistu-peněženka.Ta moje už je ve zdevastovaném stavu :D

Ještě vás chci informovat o článku v kámošce,jak jsem se již zmiňovala v předchozím článku.Rozhovor se studentkou návrhářské školy mi schválili,takže nejpozději do 10.prosince ho čekejte na http://kamoska.cz .

A co váš wishlist?Co si přejete pod stromeček vy? :)

Rosselie*   


Žádné komentáře:

Okomentovat