pátek 9. listopadu 2012

Elseve Nutri Gloss Crystal

Ahoj :')
Tak dneska jsem se konečně překonala a přidávám recenzi na šampon a pár nových veciček :)
Mám se skvěle.Až na tu školu.Ten pocit když přijdete domů,zapnete počítač a pak se přihlásíte na mail.A zjistíte,že vás přijali tam,kam jste se chtěli dostat celej svůj blogovej život!♥ K mému největšímu úspěchu řadím připsání k módním blogerkám na stránce http://kamoska.cz,kde teď budu přidávat s mojí kamarádkou články. O mém 1.článku vás určitě budu informovat,koukněte se rovnou i na tvorbu mé kámošky-->Sára Marvanová ;)) Určitě jí to potěší! :) Přijali nás teprve dnes,takže zatim žádné články nečekejte,ale určitě se objeví! ;)

No a teď už k článku...

Nedávno jsem objevila v naší drogérce tento úžasný šampon na vlasy! :O Elseve patří bezesporu k mým nejoblíbenějším produktům,takže jsem i u tohoto neodolala ♥ :)
Hrozně moc mi vyhovuje,za 1,krásně voní, za 2,vlasy mi po něm vydrží dlouho lesklé a voňavé min. na 3 dny a za 3,ty třpytky v tom..♥ prostě žeruu :'D Seženete v každé drogérce ;)
S tímto šamponem jsem naprosto spokojená,proto dávám 100% :) 


Před 2 týdny jsme byly s kamarádkou nakupovat a já si konečně koupila moustache :33
A tyhhle úžasný dortíky a donuty :')Zbožňuju je! ♥

Řetízek,náušnice-Claire´s

Žádné komentáře:

Okomentovat