pondělí 18. dubna 2011

on ELLE

http://www.elle.cz/
Doteď jsem si o těchto stránkách,tedy vlastně časopise myslela,že je to jenom o módních obrázcích,které některé z nás dost inspirují..
Po nahlédnutí na stránky jsem byla ale mile překvapena,že se vlastně nemluví jen o tom,co je in a co není,jako to u některých časopisů chodí..Přiznávám se,že nesnáším články s titulkem kolekce....a už vůbec ne,když jsou na nich ty "modelky" ,které vypadají spíš jako příšery..
Taky jsem o ELLE časopise slyšela,ale bohužel u nás ho neprodávají nikde,takže si ani neumím nějak představit,co v tom je:)Takže jsem se rozhodla,vysypat prasátko,ne rozbít(toho by byla škoda:D)a zaplatit si předplatný pro 12 časopisů za 800 kč.Tak doufám,že to nebude jen o těch obrázcích,protože kolikrát jsem si kupovala módní časopisy a nebylo v tom nic jiného,než obrázky a pod tím kurzívou,odkud ten kousek je..
Takže v shrnutí bych se chtěla zeptat,jestli s elle máte nějaké zkušenosti,jestli má zajímavé články a nebo je to jen o ,,stajlingu"

1 komentář:

  1. Sice Elle nemám předplacenou, ale občas si ji koupím. Je to módní časopis, takže modelkám, oblečení, trendům apod. se v Elle pravděpodobně nevyhneš, ale samozřejmě tam najdeš spoustu zajímavých článků :) Rozhodně je z čeho vybírat, Elle má totiž většinou přes 200 stran. Osobně mě nejvíce baví Deník Ani Geislerové na poslední straně. Je zábavný :)

    OdpovědětVymazat