úterý 12. dubna 2011

I LIKE,I don´t LIKE

JARO 2011


Co miluji- OVOCE-maliny,ananas,jahody,kiwi,borůvky,jablko
ZELENINA-rajčata,paprika,salát,pažitka
PITÍ-Coca cola,horká čokoláda,sodovka,lipová minerálka-Rajec
NANUKY-značky Pegas
DORTÍKY-tvarohový s jahodovým přelivem,tiramissu
JÍDLO-pizza,čokoláda(mléčná a hořká)
-gumové medvídky,skořicové uzly
-balkánský sýr,kaiserky se semínky
-popcorn,celozrnný chléb s lučinou a pažitkou,tataráček,omelety

Co nesnáším-ZMRZLINY-málem jsme z nich měla salmonelozu
PITÍ-Bílinku,kterou jsem teď musela kvůli skoro salmoneloze pořád pít
JÍDLO-nudle s mákem-tohle jídlo mi dělá potíže sníst už od školky,špenát,
pizza Margherita
DORTÍKY:Medovníky

-MOJE MOMENTÁLNÍ STRAVA:D

Houska,piškoty,bílinka,voda a banán,to je jediný,co můžu teď jíst..Za všechno může ta pitomá zmrzlina..

3 komentáře:

  1. tyhle posty, co má kdo rád a nemá, bych mohla číst pořád, strašně mě to baví :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě taky:)Vždycky mě pak nutí ty jídla ochutnat:D

    OdpovědětVymazat